USD 1.7
8 °C

Turizmçilərin gileyi: SATIŞLAR AZALIB – Satış və gəlirlərə əngəl olan nüanslar

Dekabr 7, 2024 11:29 / 287
Turizmçilərin gileyi: SATIŞLAR AZALIB – Satış və gəlirlərə əngəl olan nüanslar
A-
A
A+

Son aylarda turizm şirkətlərindən satışların azalması ilə bağlı şikayətlər eşidirik.

cbx-add

Turizm agentliklərinin satış və gəlirlərinə əngəl olan nüanslarlara Turizmplus.az və “Travacco” birgə cavab tapıb.

Məlumatın qeyri-dəqiq və ya qeyri-komplekt olması:

Əgər agentliklərin satış və gəlir məlumatları düzgün şəkildə toplanmırsa və ya tam deyilsə, bu, düzgün analitik nəticələrin əldə edilməməsinə səbəb olur. Bu da satışları və gəlirləri artırmaq üçün düzgün strategiyalar qurmağa mane olur.

Hesabatların gecikməsi və ya vaxtında olmaması:

Satış və gəlir hesabatlarının gecikməsi agentliyin maliyyə vəziyyətini vaxtında izləyə bilməməsinə səbəb olur. Bu da agentliyin bazar tendensiyalarına uyğunlaşmasını çətinləşdirir və nəticədə satışlar və gəlirlər azala bilər.

Qeyri-standartlaşdırılmış analitik metodlar:

Bəzi turizm agentlikləri satış və gəlir analizlərini müxtəlif metodlarla və ya qeyri-standart yanaşmalarla həyata keçirirlər. Bu, məlumatların müqayisə olunmasını və təhlilini çətinləşdirir.

Yetersiz müştəri və bazar təhlili:

Müştəri profillərinin və bazar seqmentlərinin analizinin zəif olması agentliklərin daha hədəfli satış strategiyaları qurmasına mane olur.

Maliyyə vəziyyətinin zəif təhlili:

Gəlirlər və xərc analizi düzgün aparılmadıqda, agentliklər maliyyə resurslarını effektiv şəkildə idarə edə bilməzlər. Bu da gəlir artımını məhdudlaşdırır, çünki gəlir və xərc arasında balansın qorunması vacibdir. Əgər satışlar artsa da, idarəetmə və əməliyyat xərcləri düzgün izlənməzsə, agentlik zərərlə işləyə bilər.

Proqnozlaşdırma və planlaşdırma çatışmazlığı:

Turizm agentliklərinin gəlir və satış proqnozlarının zəif olması, onların gələcəkdəki iqtisadi şəraiti və bazar tələblərini düzgün qiymətləndirməməsinə səbəb olur.

Əməkdaşların satış performanslarının ölçülə bilməməsi:

Agentliklər əməkdaşlarının davamlı olaraq günlük, həftəlik satış nəticələrini izləyə bilmədiyindən, əməkdaşlar qarşısında qoyulan hədəflərin onlarla müzakirə oluna bilməməsi, performansı artırmaq üçün yeni strategiyaların qurulmamasına gətirib çıxarır.

Həlli üçün tövsiyələr:

Travacco – Turizm Agentliklərinə yuxarıda sadalanan bütün problem və əngəllər üçün sistematik şəkildə sizə həll yolu təklif edir. Aylıq sadəcə 90 Azn ödənişlə proqramdan qeydiyyatdan keçib istifadə etməniz sizə biznesinizin inkişafına yol açacaqdır.

Dəqiq və müntəzəm hesabatların avtomatlaşdırılması

Standart analitik metodlardan istifadə

Müştəri və satış menecerlərinin analizlərinin dərinləşdirilməsi

Rəqabət analizi və proqnozlaşdırma

Daha ətraflı məlumat üçün: travacco.com

Video təlimlərimiz: https://youtube.com/@travacco?si=JVY0ooCcb8OFvY0d

Telefon: 051 466 69 39
Email: support@travacco.com

Travacco – Turizm sektoru üçün mühasibatlıqda gələcəyin həlledici platforması!

 

Oxşar xəbərlər