Yaponiya 2025-ci ildə turizm rekordu qırmağa hazırlaşır – 40 milyon turist gözlənilir

İyul 29, 2025 12:41 / 158
Yaponiya 2025-ci ildə turizm rekordu qırmağa hazırlaşır – 40 milyon turist gözlənilir
A-
A
A+

Yaponiya 2025-ci ildə beynəlxalq turizmdə tarixi nəticəyə imza atmağa hazırlaşır. Ölkə rəsmilərinin açıqlamalarına görə, bu il ərzində 40 milyon xarici turistin Yaponiyanı ziyarət edəcəyi proqnozlaşdırılır.

cbx-add

Turizmplus.az xəbər verir ki, bu göstərici pandemiyadan sonrakı bərpa dövründə Yaponiyanın turizm sektorunda əldə etdiyi ən böyük nailiyyətlərdən biri olacaq.

Böyümənin əsas səbəbləri
Yaponiyanın bu qədər böyük maraq toplamasının bir neçə əsas səbəbi var. Ölkə hökuməti turizmi prioritet sahələrdən birinə çevirərək, viza prosedurlarını sadələşdirib və yeni marşrutlar üzrə təcrübə yönümlü turlar təqdim edib. Yenin məzənnəsinin aşağı olması Yaponiya səfərlərini daha əlçatan edib. Bununla yanaşı, ölkənin zəngin mədəniyyəti, ənənəvi mərasimləri, samuray irsi, anime və manga kimi pop-kultura elementləri ilə yanaşı, mətbəxi də turistlərin marağını artırır.

Əsas gəlmə bazarları
Turizm Nazirliyinin məlumatına görə, Çindən, Cənubi Koreyadan, ABŞ-dan, Tayvandan və Avstraliyadan Yaponiyaya səfərlər daha çoxdur. 2025-ci ildə Avropa ölkələrindən də turist axınının artacağı gözlənilir.

İnfrastruktur və böyük tədbirlər
2025-ci ildə Yaponiyada keçiriləcək ən mühüm tədbirlərdən biri Osaka Expo 2025 sərgisidir. Bu sərginin ölkəyə yüz minlərlə əlavə turist gətirəcəyi proqnozlaşdırılır. Bundan başqa, Şinkansen (sürətli qatar) marşrutlarının genişləndirilməsi və hava limanlarının modernləşdirilməsi turistlərin rahatlığını təmin edəcək.

Dayanıqlı turizm siyasəti
Yaponiyanın turizm siyasətində ekoloji həssaslıq xüsusi yer tutur. “Responsible Travel” təşəbbüsü çərçivəsində milli parkların qorunması, plastik tullantıların azaldılması və icma əsaslı turizm modellərinin inkişafına diqqət yetirilir.

Ekspert rəyi
Turizm analitikləri qeyd edirlər ki, Yaponiya Asiya turizmində liderliyə doğru irəliləyir: “40 milyon turist hədəfi yalnız statistik rəqəm deyil, Yaponiya üçün yeni iqtisadi imkanlar, yerli sahibkarlar üçün əlavə gəlir və beynəlxalq imic üçün böyük gücləndirici amildir.”

Oxşar xəbərlər