Excelsior Hotel & Spa-nın TABİA Group tərkibinə daxil olması və eyni zamanda beynəlxalq Curio Collection by Hilton ailəsinə qoşulması çərçivəsində hotelin yeni brend kimliyi və loqosu ictimaiyyətə təqdim olunub. Rebrendinq layihəsi Excelsior-un inkişafında yeni mərhələnin başlanğıcı kimi qiymətləndirilir.
Turizmplus.az xəbər verir ki, yenilənmiş loqo elegant vizual dil, zamansız estetik və hotelin formalaşmış özünəməxsus irsini əks etdirən güclü marka kimliyi üzərində qurulub. Dizayn konsepsiyasının əsasını lokal ruh ilə qlobal prestijin balansı təşkil edir.
Bu yanaşma həm TABİA Group-un strateji baxışını, həm də Curio Collection by Hilton-un beynəlxalq brend fəlsəfəsini əks etdirir.

