“Etihad Airways” dövriyyəyə yeni “ekonom-klass” buraxır

 

Bakıdan dünyanın 90 istiqamətinə Əbu-Dabi vasitəsilə tranzit uçuşları yerinə yetirən BƏƏ-nin milli aviadaşıyıcı “Etihad Airways” ensiz füzelyajlı 23 “Airbus 320” və “Airbus 321” təyyarələrinin salonunu yeniləyərək “ekonom-klass” transformasiya proqramına başlayıb. Smartfon və planşetlərdə əlçatan olan yeni fərdi simsiz əyləncə sisteminin daxil edildiyi salonların yenidən təchizatı proqramını cari ilin avqustunda başa çatdırmaq planlaşdırılır. Aviaşirkət, həmçinin bütün reyslərdə göyərtədə qidalanma xidmətinin daha geniş təkmilləşdirilməsi proqramının bir hissəsi olaraq “ekonom-klass”ın göyərtəsində yeni təkmilləşdirilmiş pulsuz yemək konsepsiyasını tətbiq edir.

“Ərəb səyahət bazarı” (“Arabian Travel Market”) beynəlxalq turizm sərgisində “Etihad” özünün yeniliklərini, həmçinin “Xoşladığınız kimi səyahət edin” (“Go Your Own Way”) adlı yeni reklam kampaniyasını təqdim edib. Aviaşirkətin “Düzgün seçim edin” (“Choose Well”) ümumi brend platformasının bir hissəsi olan bu kampaniya “Etihad”ın məramlarını işıqlandıracaq, hər kəsin fərdi üstünlük verdiyi dəyərləri nəzərə almaqla qonaqlara sərbəst seçim üçün daha çox imkanlar təqdim edəcək.

“Etihad Aviation Group”un baş direktoru Toni Duqlas deyib: “Etihad” gələcəyi qabaqcadan görənlərə həmişə meydan oxuyan, bazarın daimi dəyişiklikləri ilə ayaqlaşan brend olub. Biz “ekonom-klass”la səyahətə bizim həm “birinci”, həm “biznes-klass”da layiq görüldüyümüz mükafatlara xas olan liderlik və innovasiya stili gətiririk. “Etihad” kompleks xidmətlər göstərən lider aviaşirkət olaraq, bütün səyahətçilərin fərdi tələbatlarının təminatı altında onlara rahat uçuş üçün məhz lazım olanı təqdim etməklə uyğunlaşır. Bu, təkcə daha çox seçim və fərdiləşdirmə imkanı deyil, həmçinin bizim qərəzsiz, kommersiya cəhətdən ağlabatan və etibarlı xidmət təqdim etməyimizi sığortalayır”.

“Etihad” ensiz füzelyajlı “Airbus 320” və “Airbus 321” təyyarələrinin “ekonom-klass” salonlarını ardıcıl surətdə yeniləyir. Salonların yenilənməsi “Etihad”ın 38 istiqamətə Əbu-Dabidən 5 saatlıq uçuş həddində yerləşən yaxınmagistrallı reysləri üçün həyata keçirilir. “Ekonom-klass”ın yenilənməsinin birinci mərhələsi “Sərbəst qonşu yer”, “Economy Space” və “Enli füzelyaj təyyarələrdə arzuedilən yer” kimi yeni oturacaq yerləri tətbiq edilməklə 2017-ci ildə başlanıb.

Aviaşirkətin yenilənmiş müasir salonlarındakı erqonomik kreslolar dünyada aviasiya kreslolarının innovasiyalı lideri olan Britaniyanın “Acro” markasına məxsusdur. Yeni nəsil kresloları dizlər üçün rahat geniş məkan nəzərdə tutur, qonağın mobil cihazının və sürətli yüklənmə üçün USB-sinin yerləşdiyi, həmçinin telefon və planşet üçün tənzimlənən tutqacların olduğu “ağıllı” dizayna malikdir.

Əgər siz ensiz füzelyajlı təyyarədə uçursunuzsa, o zaman “Etihad Panasonic eXW” göyərtə sisteminin köməyi ilə brauzer vasitəsilə öz mobil qurğularınızdan birbaşa 300 saatdan artıq multimedia ala bilərsiniz. Daha geniş əyləncə proqramı uçuşdan əvvəl yükləyə biləcəyiniz yeni “E-BOX STREAM” mobil əlavəsində əlçatandır.

Göyərtədə qarşıdakı kresloların ekranından əlçatan olan əyləncə sistemi “Airbus” və “Boeing” ensiz füzelyajlı təyyarələrin “ekonom-klass” salonlarında qalacaq.

“Etihad”, həmçinin bütün reyslərdə göyərtədə yenilənmiş pulsuz qidalanma konsepsiyasını tətbiq edib. Üç saatdan artıq davam edən reyslərdə müasir “bistro” stilində hazırlanmış, təzə mövsümi inqrediyentlərə və regional mətbəxə üstünlüyün verildiyi yüksəkkeyfiyyətli əsas yemək indi daha çoxdur. Əbu-Dabinin mədəni irsini nümayiş etdirən yeni üçbucaq formasında olan boşqablar emal edilmiş materiallardan hazırlanıb. Yeni masa dəstləri əvvəlkinə nisbətən 85 faiz yüngüldür, bu, təyyarənin çəkisini və müvafiq olaraq yanacağın istifadəsini azaldır. Aviaşirkət ekologiyanın mühafizəsi və birdəfəlik plastik qabdan istifadənin 2022-ci ilədək 80 faiz azaldılması hərəkatını dəstəkləyərək ildə 27 milyon plastik qapaqdan və digər tutumdan qurtulacaq.

Yeni qidalanma konsepsiyası çərçivəsində qonaqlara məcməyidə əsas yemək təqdim edilən zaman ayrıca qəhvə və çay ilə ləziz desertlər veriləcək. Buna əlavə olaraq, göyərtədə əldə edilməsi mümkün olan “Sweet or Salty” qəlyanaltı və içkilərin menyusu əhəmiyyətli dərəcədə genişləndirilib: tapas, isti yeməklər, yüksək keyfiyyətli şirin və duzlu qəlyanaltılar. Uşaqlar üçün də geniş seçim olacaq. Geniş çeşid “Bateel”, “Starbucks”, “Thorntons”, “Cawston Press”, “Heavenly”, “Perrier” və “Barebells” kimi aparıcı brendlər tərəfindən təqdim olunacaq.

“Etihad” aviaşirkəti, həmçinin göyərtədə daha çox rahatlığın təmin olunması məqsədilə yeni adyallar, yastıqlar, başaltılar təqdim edir.

Paylaş

Əvvəlkİ

Azərbaycanın işgüzar turizm imkanları Almaniyada təbliğ olunur

Sonrakı

“Himnimizi birgə oxuyaq!” adlı fləşmob - AFİŞA

Abunə olun

Xəbərlərimizə abunə olun